Prava pacijenata
OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA ILI PRITUŽBE
Poštovani,
sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti NN 100/18,125/19 svaka osoba ima pravo zatražiti zaštitu svojih prava s obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja mu se pruža.
Klinički bolnički centar Osijek nastoji svim korisnicima zdravstvenih usluga omogućiti kvalitetnu zdravstvenu uslugu na sveopće zadovoljstvo osoblja i pacijenata te osigurati povoljan ishod liječenja bez neželjenih posljedica.
Ukoliko niste zadovoljni kvalitetom pružene zdravstvene usluge, imate pravo uputiti prigovor (usmeno izražavanje nezadovoljstva) i pritužbu (pismeno izražavanje nezadovoljstva).
USMENO PODNOŠENJE PRIGOVORA
Pacijenti, njihove obitelji ili zakonski zastupnici / skrbnici imaju pravo iznijeti svoje nezadovoljstvo pruženom kvalitetom zdravstvene usluge podnošenjem usmenog prigovora (usmeno izražavanje nezadovoljstva).
Predstojnici/pročelnici/voditelji ustrojstvenih jedinica KBC Osijek dužni su saslušati prigovor koji podnosi nezadovoljni korisnik i na ljubazan način pokušati otkloniti nezadovoljstvo te provesti korektivne / popravne radnje koje su rješenje nezadovoljstva korisnika.
PISMENO PODNOŠENJE PRITUŽBE
Ukoliko pacijent, njegova obitelj ili zakonski zastupnik / skrbnik nisu zadovoljni kvalitetom pružene zdravstvene usluge imaju pravo iznijeti svoje nezadovoljstvo putem pismene pritužbe (pismeno izražavanje nezadovoljstva na slijedeće načine:
- Ispunjavanjem propisanih obrazaca – Obrazac za prijavu pritužbe
- Ispunjeni obrazac možete poslati putem elektroničke pošte na E-mail: ravnateljstvo@kbco.hr
- Ili isprintati te ispunjeni obrazac dostaviti poštom na adresu Ravnateljstvo, KBC Osijek, Josipa Huttlera 4, 31 000 Osijek
- Ili osobno donijeti ispunjeni obrazac u Urudžbeni zapisnik, zgrada Ravnateljstva, prizemlje
- Putem Knjige žalbe koje su dostupne na svakoj ustrojstvenoj jedinici
- Izravno putem elektroničke pošte na E-mail: ravnateljstvo@kbco.hr
ROKOVI ZA RJEŠAVANJE PRIGOVORA/PRITUŽBE
Službeni pisani odgovor dobit ćete u roku od 8 dana, ukoliko ste u potpunosti ispunili obrazac odnosno ostavili svoje osobne podatke i kontakt adresu.
Ako pritužbu nije moguće riješiti u zadanom roku dobit ćete obavijest da je pritužba u procesu rješavanja.
Anonimne pritužbe će se razmotriti, analizirati ali se na njih iz razumljivih razloga neće odgovoriti.
OSTALA PRAVA PACIJENATA
Ako niste zadovoljni poduzetim mjerama vezano uz Vašu pritužbu/prigovor imate pravo uputiti pritužbu na slijedeće adrese:
- Ministarstvo zdravstva
Ksaver 200 A
10 000 Zagreb - Bijeli telefon 0800 7999 (besplatna telefonska linija za pritužbe, pohvale, primjedbe i prijedloge građana vezana uz ostvarivanje prava na zdravstvenu zaštitu)
- OSJEČKO-BARANJSKA ŽUPANIJA
Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb i hrvatske branitelje
Povjerenstvo za zaštitu prava pacijenata
Kapucinska 40/1
31 000 Osijek